1401-06-05 10:14
583
0
81361
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان:

با حمایت گروههای جهادی و خیرین، خانه عالم روستای کشک ساخته خواهد شد

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان از پیگیری ساخت خانه عالم روستای کشک شهرستان رامیان با حمایت خیرین و گروهای جهادی خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام علی اسماعیلی در بازدیدی که به همراه امام جمعه رامیان حجت الاسلام‌ ابراهیمی فر از فعالیت های عمرانی و آموزشی گروه های جهادی فعال در روستای کم برخوردار کشکک داشت، گفت: در این بازدید چند ساعته ضمن پیگیری مشکلات روستا توسط امام جمعه این شهرستان و دیدار با گروه های جهادی، در راستای تکمیل پروژه نمیه تمام خانه عالم و سرویس بهداشتی این روستا، مقدار ۱۰۰ متر مربع کاشی و سرامیک از محل کمک های خیرین ، به شورا و دهیار این روستا اهدا شد.

وی با بیان اینکه  خانه های عالم در هر روستا بستری برای حضور مستمر روحانیون با دغدغه های فرهنگی و اجتماعی را فراهم خواهد کرد، افزود: حضور روحانیون در روستا برکات بسیاری از جمله حل مسائل و پیگیری مشکلات روستا را به همراه خواهد داشت.

گفتنی است طی هماهنگی مسول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان با گروه های جهادی مقرر شد در اولین فرصت ممکن از ظرفیت نیروهای جهادی جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام مسجد و خانه عالم در این روستا استفاده شود.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.